Saturday, January 1, 2011

Adakah Anda Seperti Saya?

Assalamualaikum J
Hye korang…wah2..mesti korg dah tak sabar nak balik IPIS kan? Ada yang dah balik dah pun….cemerlang lah korg! Hehehe… Aku balik esok pagi… So kita jumpa hari Isnin lah yer… Bagi kawan2 yang menyambut birthday bulan Januari ni aku nak ucapkan selamat hari lahir…
Erm…Oleh kerana mode cuti telah melanda kita semua lebih kurang sebulan yang lalu mesti macam2 aktiviti yang korg dah buat kan?? Ada yang kerja part time..ada yang pergi holiday…ada yang belajar memandu…ada yang sibuk naikkan traffic blog (aku la tu..hihi).. ada yang full time kerja makan-tidur-online (aku jugak)…
Nanti masing2 mesti banyak benda nak share kat kelas kan? Except aku la yang makan-tidur-online ni…hihi…ada tak yang sama kerjaya dengan aku?? Sila tunjukkkan gigi arnab anda..err..ke aku sorg je yg ada gigi arnab??haha…ouhh whatever! Haha…
Actually aku nak share beberapa tips untuk kuruskan badan…maklumla dah cuti ni kan..mesti banyak makan…lagi2 yang full time makan-tidur-online macam aku ni… dah gemuk dah (eh bukan selama ni aku memang gemuk ke??)… ah! Persetan! Dah2…siapa2 yang rasa memerlukan tips ni sila la baca dan buat k…aku pun belum tentu buat…saja je nak share tips ni dengan korg…hihi (TIPS KURUSKAN BADAN)
ok la...jumpa nanti ye kawan-kawan :)

p/s: eh..eh..dari tadi korg baca ni...korg tertanya2 tak siapa aku??hahaha

jeng
jeng
jeng
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~




0 comments: