Saturday, November 27, 2010

AzIe-AnGaN pElAmInku MusNah

assalamualikum
ya ustaz n ustazah o6..wt per tu???mesti gh menambah air liur basi kt bantalkan kan??hahaha..it k...aku x tau nk wt per so pg ni sebab aku x boleh tido sampai tengah hari kt kampung sebb nnti wan aku akan  
 membebel
  n akan berusaha untuk kejutkan aku cm pg ni...die swuh betulkan spek mata die yang ala2 era 70 an tu..erm terpakse dik nun mak bangun betulkan...kang x bangun kene sumpah lak jd cucu derhaka.

sebenaryer aku nk bagtau kt korang yang aku suke lagu ni..tp ramai pulak yng mengkritik sebab ni lagu POPUAN n lagu lame....so aku peduli per..telinger aku yang nk dengar...

ni nk bgtau jalan citer lirik lagu ni...sebenaryer lirik ni x lah bersangkut dengan kehidupan aku tp  jalan ceritayer wat aku sedih...alkisahlah kan..ade popuan ni ni kapel gan jantan tak gune ni...mase mule2 bercinta kemain nak rak,tup2 jantan sundel tu dh ade popuan lain...choi..mak nk tarik jer rambut perempuan tu..
KO INGAT KO CHANTEQ?
...so popuan ni sedih lah...die sanggup tingalkan pakwe lame die sebab nk kapel gan jantan ni..tup2 die kene tipu n dimainkan perasaan...pa tu uolss...jantan tur boleh ajak die dtg majlis perkahwinan die gan popuan lain..mane x merane popuan tur..dik nun sedih sangat sampai terbayang bayang dalam mimpi kak oi..mcam mak la kt tempat popuan tur..ops...aku ni 
LELAKI TULEN k
..OMG...celaker yer jantan...nk godok2 jer muke ko...erm sedih sangat uolsss...aku lau dengar lagu ni feel sangat...sedih megenangkan popuan tu....macam aku lak.eh...eh...choi...mak x penah kapel k.

moral yer adik2,lau kite nk kapel ker mestilah ikhlas n jangan permainkan perasaan org lain dengan janji manis mu bak kata KAK ZIANA ZAIN la...n paling penting mesti berlainan JANTINA k...nnti kang x cium bau syurga....ingat tu FIK.......HOHOHOO

kt bawah ni aku selitkan lirik lagu die....x de video la kak n dik nun..korang hayati la yer....

Masih lagi tidak terlewat
Untuk aku ucap tahniah
Di atas kehadirannya
Menggantikan aku

Pastinya oh hidupmu
Akan lebih bermakna
Dan aku usah kau kenang
Walau kita pernah berkasihan

Maafkan diriku ini
Kerna tidak hadirkan diri
Di sewaktu hari
Persandinganmu

Adakah kau ingin lihat
Air mata ini berguguran
Puaslah hatimu kini
Memainkan perasaanku selama ini

Masihkah dengan janjimu
Apapun jadi akulah pilihanmu
Engkau sanggup hapusi cinta yang lalu
Ku angankan pelamin indah untuk kita berdua singgah
Sayangnya... Semua musnah

Kau buat malamku jadi gerhana
Dan hidupku tiada maknanya
Hanya bernyawa namun tak bermaya

Terkadang aku merasa menyesal
Kerna telah sehabis daya
Aku cinta dirimu kasih
Akhirnya aku sendiri
Tersisih...

Bisa sungguh luka ini
Walau tak berdarah

5 comments:

cik aied said...

haha...tgh dgr lagu ni kat youtube! :)

naim naiemi said...

wah cik aida...cari ko sal lagu ni...mesti ko suke kan hhahahahaha

Cikgu Fikri said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Cikgu Fikri said...

Entry over....
Plastik..
Plastik..
Tupperware!

Putri Cahaya a.k.a MiRa said...

hahaha..
mcm2 jela kau ni Naim...
Anway, thx la mmeriahkan blog ni ye..
truskan berblogging!!
miss u! :)