Tuesday, January 11, 2011

Ceria Itu Pasti

Assalamualaikum cikgu2 semua!!
Wah!!
mesti korang tengah busy dengan kerja masing2 kan..tak pun tengah baca novel cinta buku ilmiah ,cari buku kat library, maen facebook...woohoo..bagus betul la cikgu2 kita ni kan..:)
so..
sekarang kalau ikut pemerhatian..kelas kita dilanda masalah semut (Ida) yang berleluasa..
bila sembur Uncle Ridsect..perghh..harum semerbak..
takde ke idea kreatif supaya ridsect tu bila sembur bau wangi macam febreze..


Ridsect + Febreze = apa bau entah

Kalau aku pengusaha kilang Ridsect..aku akan cuba buat inovasi baru ni..
Eh..aku tak nak cerita ni sebenarnya..
Well..actually nak tanya la pendapat kalian semua la kan tentang penambahbaikan kelas kita..
keceriaan??
kebersihan??
semuanya....
Kalau siapa2 ada idea  gila2   kreatif..
sila2 la curahkan segala idea kalian di ruangan komen kalau rajin..
kalau lagi rajin..boleh la sama2 tolong aku ceriakan kelas ye..
aku ada la jugak idea sikit2 tu..tapi takut korang je tak berkenan nanti..
tak pasal2 aku dibaling kerusi nanti kan..
haaa..
sape susah..korang jugak yang susah..
oh ye..kita sedia maklum..
elaun akan keluar tak lama lagi..
Alhamdulillah..
masuk PISMP ni banyak la kita dapat kan..
soooo..
aku rasa kita mungkin tak ada masalah kewangan kottt...
jadinya...macam2 cara kita boleh buat untuk menceriakan lagi kelas...
=D
suka tak??

Eh..okay la..tu jelah nak berhikayat kat sini..
Oh ye..korang tahu tak sape aku??
Haaaa..
Akulaaa si Putri cantik jelita...

Opppsss...


Akulaaa AJK Keceriaan...

:)

* Kes dah tak ada kerja..maka tercipta la karya di atas ni..Tiada unsur ciplak..Ciptaan original ye..Maaf kalau ada terkasar bahasa..

2 comments:

Cik Aied said...

iklan kerja part time:
sesiapa yang ingin membantu cik aied membuat jadual bertugas..sila beritahu cik aied cepat2 ye...sementara stok masih ada! hihi

cikgu06 said...

haa..da wat..:p