Saturday, December 11, 2010

SELAMAT HARI LAHIR!!!!

Wah!!!!
Ader dua orang yang lahir berturut2 yer..
Siapakah dia?
Ayuh kita terjah mereka..(wah, cm nak wat maksiat plak)
huuhuhuhu...
Orang pertama..
Kulitnya putih jerk/..Muka ala2 cm korea( jgn perasan lebih yer)..
Nmpak diam, tp, dalam hati dia aku yakin tersimpan macam2...
aper yg mcm2 tu..ha, itu yg kita tak tahu..huuhuhuh..
So, korang jgnlah buli dia..suwoh dia wat keje lah, menyapu lah, bawak kontena lah, panjat bAngunan maktab lah..JADI bilal lah..kesian dia..huhuhuhu...
Siapakah dia:

Yg bertudung merah itu!!!
(11/12/2010)

Selamat Hari DIBERANAKKAN DILAHIRKAN NURUL AMIRA BINTI JOHARI!!!!
sEMoga panjang umur dan dimurahkan rezeki dan bahagia bersama EN.PUTRA!!!!
huhuhu....


Ha, siapa plak yg kedua?
AKak kiita ni, dah dua kali cter dia tersiar dalam ni?
Ingat ko diva?
Siapa tu?
Dia ni kulit hitam manis..Cantik orangnyer..Skali pandang mcm Juara ANTM 3, EVA..dUA KAli pandang cm nok kt taman AST..huuhhuh..gurau jerk...Ramai suka ngan trademark dia..

KO INGAT KO CANTEQ????

kONonnya dia ni berlagak ngan aku, konon nak kapel ngan pompuan maner ntah yg abang dia kenalkan..huhuhuhu..OOOOOOOOOOoooopps.s.tercerita plak...Sorry...
So, ni lah dia..

(12/12/2010)
Canteq jerk tarikh..pandai mak ko plan nak beranak biler..huhuhu
MOHAMAD NAIM BIN SAHARI..
Pakar Rambut Lurus ..huhuuhh...

Happy Besday kpd NAIM...
sMOGA PANJang umur dik nun, dan dimurahkan rezeki..

Jgn menggedik plak lepas ni..huuhhuh.....

1 comments:

Putri Cahaya a.k.a MiRa said...

huhu..
terharunye..
(amik tisu lap2 muke sbb bpluh2)
time ksih wat entri ni..:)
sayang kamu2 smua..