Friday, November 26, 2010

aNuAr ZaIN

hai uolsssssssssss...
aq rindu sgt kt korang....x sbr nk jumpe dgn uols...
rindu sgt.....ermmm.....mesti korang terpikir kan knp aku nk citer sal anuar zain ni..
ape yg aku citer ni mesti wt korang x caye n jeles gan aku nnti...hahahaha...poyo sih...
bukan per ops..tiru ayat fik la...sebenarye kisah ni berlaku sebelum raye haji ari tu...mase naik bus nk pulang ke kampung n aku banyak dugaan aku alami..namun aku hadapi dengan tabah...amboi ko maria..ala2 ustazah lak....hhahaha
mase aku sampai kt kuala pilah ade la MAK CIK ni..
bukan mak hayam k..die duk sebelah aku...so aku mesra la kan..ye la senyum kan sedekah...tp perkare yang aku paling suke kt MAK CIK ni ialah die boleh kate yang aku ni macam ANUAR ZAIN LA.....hahhahahahahah
choii...OMG...mak cik ni biar la betul....tp aku bangge la...ade gak yg puji aku ni mcm artis....kepada adik2 kt luar tu jangan jeles lak....
aku pun x tau la mak cik ni lihat dari aspek per??
dari segi aku catwalk ker?tp x mungkin sebab dalam bus cm ner nk catwalk...menyanyi?aku x nyayi pun dalam bus.....maklumlah suara kan aurat bak kate si fik tuh...suke ati ko la mak cik...yp paling penting anuar zain tu pun ADIK-ADIK gak...kt bawah ni aku masukkan gambar anuar...citerase sangat..so uols bandingkanlah yer...lau nk komen,yang baik jer la tau....yg negatif tu baik korang simpan sebelum aku cakap 
"KO INGAT KO CHANTEQ"
k la uols...daaaaaaaaaaaaa


7 comments:

cik aied said...

haha..naim..aku rase makcik tu penah tgk profile pic ko yg ala2 model tu kat fb la.. gaya ko posing tu mcm anuar zain kot..haha

naim naiemi said...

hahahahah..
ntah la aida...
die x tau spe aku???
hot gituw..kalah pengarah yg dh pencen tu..aku arap2 dpt la pengarah yang sejenis gn fik..hahaha

Putri Cahaya a.k.a MiRa said...

hahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha..
aku rse nk trgelak smpai mti pulak..
adoiii3...=D

NANA NAZIRA.. said...

hahahahahahahahahahahahahahahahaha...mak cik tu pakai spek x??? kalo x.. pnjm spek pink aku nie.. maybe dia x nmpk..

naim naiemi said...

alah nana..mak cik tu ala mak goreng pisang jer

Cikgu Fikri said...

aq rASA makcik tu lesbo lah..
(pew motifnyer?)
hahaahahaa

naim naiemi said...

ntah la fik..luper nk tayer...lgpun mak cik tu die igt diva kt dalam bus..please la....kalah kak nita